انواع سنگ ساختمانی

سنگ گرانیت،لایم استون،سنگ تراورتن،سنگ مرمر

انواع سنگ ساختمانی

سنگ گرانیت،لایم استون،سنگ تراورتن،سنگ مرمر

مزایا و معایب سنگ گرانیت

هنگام انتخاب یک سطح آشپزخانه برای آشپزخانه خود، عوامل بسیاری برای بررسی وجود دارد. اگر سنگ گرانیت آن را به بالا از لیست خود ساخته است، از طریق مقاله زیر را بخوانید تا تعیین کنید که آیا مزایا و معایب این سنگ ساختمانی را انتخاب خوبی برای خانواده شما است یا خیر.

  

پایداری طبیعت مادر هرگز کار را متوقف نمی کند. بنابراین بله، سنگ گرانیت یک منبع تجدیدپذیر است. با این حال، از آنجایی که برای ایجاد هزاران سال طول می کشد، بسیاری از متخصصان صنعت گرانیت را محصول واقعی سبز نمی دانند.

مهم است که توجه داشته باشیم صنعت سنگ ساختمانی در سال های اخیر به منظور اتخاذ روش های معدنکاری و تولید مناسب اقدامات بزرگی انجام داده است. از آنجایی که میزهای گرانیتی می توانند عمر طولانی داشته باشند، شامل مواد شیمیایی مضر نیستند و پرتوهای مضر یا گاز را انتشار نمی دهند، آنها در مکان جنبش سبز قرار دارند.

مقاومت در برابر حرارت. سنگ گرانیت در هنگام گرما در معرض انقباض قرار نخواهد گرفت. آنها یکی از مقاومترین ضد آب در بازار هستند. اگر ظرف پخته را از اجاق بیرون بیاورید، می توانید آن را مستقیما روی سطح آشپزخانه خود بدون هیچ آسیبی قرار دهید.

کارشناسان توصیه می کنند هنگام استفاده از دستگاه هایی که گرما را برای دوره های طولانی از گرما، مانند کورکپات، حرارت استفاده می کنند، استفاده کنید. از آنجاییکه مواد بسیار متراکم است، امکان گرم کردن یک منطقه از بالا وجود دارد و نه همه چیز، باعث می شود که کفپوش به کرک شدن برسد.

مقاومت در برابر خراش. گرانیت 7 درجه در مقیاس سختی Moh است. این به این معنی است که مواد معدنی بسیار کمی می توانند آن را خراشیده کنند. شما می توانید بر روی آن برش دهید، اما توصیه نمی شود زیرا این چاقو شما را خفه می کند و احتمالا رقیق فلزی پشت آن را می توان از بین برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.