انواع سنگ ساختمانی

سنگ گرانیت،لایم استون،سنگ تراورتن،سنگ مرمر

انواع سنگ ساختمانی

سنگ گرانیت،لایم استون،سنگ تراورتن،سنگ مرمر

انواع سنگ مصنوعی در ساخت و ساز

سنگ مصنوعی که یکی از انواع سنگ های ساختمانی است به دلیل ویژگی های خاصی که بیشتر از سنگ طبیعی های دارد و همچنین حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست با گذشت زمان بیشتر و بیشتر محبوب می شود.

 

 

سنگ عقیق درخشان

ساختار

عقیق می تواند طبیعی یا مصنوعی باشد. عقیق طبیعی همان سنگ کوارتز است که ترکیبی از آب و پودر سنگ آهک (لایم استون)، همراه با تبدیلات مداومی به زمین و خاک است به طوری که تشکیل یک سنگ جدید بدهد. عقیق یا مصنوعی از پلاستیک ساخته شده است.

ویژگی ها: 

سنگ مصنوعی توانایی ویژه ای برای انعکاس نور و شب تابی نیبت سنگ طبیعی دارد. سنگهای عقیق نرم، شکننده، و ترک خورده اند. سطح آنها مانند موم به نظر می رسد و روشنایی و زیبایی خاصی دارد. سنگهای عقیق دارای رنگ های مختلفی هستند.

کاربرد: 

عقیق (Onyx ) یک سنگ گرانبها در جهان است و در بازار ویتنام بسیار نادر است، بنابراین بهتر است در ساخت و سازهای امروزی تنها از سنگ مصنوعی انیکس استفاده کنید. محصولات نهایی را می توان در شکل بزرگ، اندازه یا فرم دانه ای مانند موزاییک در ساختمان سازی استفاده کرد. سنگ انیکس یا عقیق برای طرح ها ودکوراسیون های کلاسیک و مدرن مناسب است و به طور گسترده ای برای طراحی پروژه های خدماتی مانند هتل ها، استراحتگاه ها، رستوران های درجه یک، کاشی های دیواری، کفپوش، نمای ساختمان استفاده می شود. نیمکت ها در سالن های بزرگ، پیشخوان بارها، پذیرش فروشگاه ها، دیوار پشتی، همراه با نورپردازی تزئینی ترکیب می شوند برای نشان دادن زیبایی این سنگ مصنوعی.

سنگ مرمر مصنوعی

ساختار:

 سنگ مرمر مصنوعی به عنوان سنگ مرمر ترکیبی شناخته شده است که از پودر سنگ طبیعی و پودر رنگی مخلوط با رزین اشباع پلی استر به عنوان یک چسب ویژه و دقیق ساخته شده است. تولید محصولات مصنوعی سنگ مرمر که مانند گرانیت طبیعی شکل گرفته اند، حتی بهتر هم هست و طراحی متنوع تری دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.